Boyumu Uzatmak İçin Neler Yapmalıyım?

Boyumu Uzatmak İçin Neler Yapmalıyım?
23 Haziran 2019 tarihinde eklendi, 10 kez okundu.

Arkadaşlar şimdi size boy uzatma formüllerini veriyorum.
1-Günlük En Az 15 dakika koşa bildiğiniz kadar süratli koşun bu boy uzatmada çok etkili bir yol doktorlarda böyle öneriyo.
2-Kendinizi Ayaklarınızdan bir yere Asabiliseniz ve 10 dakkika durursanız süper artış gösterir.
Çünkü kendinizi tersten astığınız zaman omur ilik aşağıya doğru kayma yapar ve yaklaşık 5 dkk içindede o boşluk kemiklerle dolur ve boyda artma gözükür.2 hafta boyunca tekrarlamanız lazım ama not(10 dkkdan fazla durmayın sakın.

3-günlük yemek yeme öğününüzü artırın çünkü yemek yidiğiniz zaman metabolizma büyüme hormanu salgılıyo buda düzenli b i şekilde boyunuzun uzamasını sağlıyo.
4-yüzerken attığınız kuvaç boy uzatmada süper bir etkisi var.
arkadaşlar eyer uzamak istiyorsanız öncelikle piskolojikmen kendinizi hedeflendirin işte şukadar ay şukadar usarım inanın yanii… basketbol oynama şansınız yoksa her qün 500 kere sıplayın ve akşam yatmadan önce bir bardak süt için inanın ki faydası olcak ben 16 yaşındayı 1.60 boyundayım 1 haftadır bu yöntemi uyguluyomm işede yarıyo yani fark ediyorum…inş 2 ay snra 1.70 olurum ))

Herkesin kendine göre bir sıkıntısı var.
Hepinizin yaşı küçük ya ben ne yapayım 22 yasındayım ve 1,35cm boyum var ve sülalemin hic birisinde boyle boy kusalıgı yok ve aksine haddinden fazla uzun.
Benim hastalıgım ise atompilazi hastalıgıymıs ve doğdugum günden beri hastanelere gidiyorum.

bir yanıt alamıyorum isim vermiyeyim profosor doktorun birisi kemiklere eklem yapılarak boyunu uzutabilir dedi sakat kalma riskinden korkup ameliyat olmadım baska bir prof doktor buldum onun ise riski yok tu kemigi kesip kumandalı elektronik yondem ile kesik kemigin arasına kemik tozu kaynarak günde 1mm uzatarak maksimum 35cm uzatacaktı onuda sigorta karsılamıyor dediler normal fiyatı ne kadardiye sordum 285,000 tl sadece malzeme parası dediler özel doktora verecegim parayıda sz düşünün artık malzemeler amerikadan gelecekmis benden kücüklere ve benden uzun olanlara sözüm budur ki boyum kısa diye üzülmeyin sizden daha kısa olanlar var ben hayatımdan mutluyum ama yapamadıgım tek sey icin üzülüyorum oda arabayı rahat kullanamamak ve buyuk motor binememek yani işin acıkcası rahat iş yapamıyorum lise mezunuyum maddi durumlardan dolayı okuyamadım ve iş bulmakta cok zorlandım
eger boyu kısa olupta ameliyat olan arkadaslar bunu olursa lütfen buraya mesaj yazarak beni bulsun iyi günler herkeze…
boyumu uzatmak için ne yapmalıyım
basketbol yüzme vb. sporlar sadece boyunuzun uzamasına yardımcı olur boy uzatmada en önemli etki dengeli beslenmektedir.benim boyum16 yaşında 1.52ydi hergün 3 öğün dengeli beslendim ve yanındada basketbol oynadım.ama oynadığım basketbol bazen bir saat bazende dört saat olabiliyor vaktinizin yettiği kadar oynayın ayrıca unutmayın sppor yardımcıdır önemli olan süt,yumurrta,peynir,et gibi sağlıklı besinlerden yeteri kadar tüketmekle boyunuz uzayabilir ve bir not daha boy kısalığı genetikse bir doktora gidin yoksa hiç bi şey işe yaramaz

Yaa benim yaş 14 ama boy 1.58 falan ya uzamak istiyorumm bu balık falan varmışş torik palamut kefal vs. vs 6 ayda 1o cm uzatıyoo diyolar offf bana adam akıılllı boy uzatan bişiyler söyleyiin ..!
Bn bu ameliyatlar falan var onlara inanmıyorum zaten bu vücut için ypılan kürler falanda doktorla iltibata geçilmeden yapılmamalı bence ben kendi çabalarımla yapamazsam bu boy işini doktora gitme vaktim geldide geçiyor demektir ama zaten gelişimede 0-6 yaş çocuklar gdebiliyo of ya..!
Bu saatten sonra dha boy uzar mı? geçmi kaldm..birisi cevaplasın lütfen..
Gıdaların boy uzaması üzerindeki etkisi anne karnında başlıyor.
Sağlıklı ve dengeli beslenen anne, alkol ve sigaradan uzak ise çocuğun boyunu olumlu yönde etkiliyor.
ben 16 yaşımdayken doktora gidip kemik ölçümü yaptırmştm boyun uzamaz demşti .bende sütü sevmem zaten madem öyle içmem demştm….
ve 2  3 gn önce herkes boyun uzamş demeye başladı 18 yaşındaym ve boyumun uzayacağına inanıyorm..sabah bi kalktım yüzümü yıkarken bile lavabo çok aşağıda geliyodu:)
5 cm uzamışım..babannemle ayn ı boydm..seyahate çıktm gldi 1 hafta sonra 5 6 cm uzamışmmm…….veee süt içmeye başladm..sevmem sütü hala ama boy uzatma egzersizleri yapmaya başlıyorm artıkk….

boyum 1.70 oldu..ama 175 olsun istiyorum:)
takmayın kafanıza…20 yaşına kadar uzuyo diyo bilim adamları;)   İREM
—BOY NASIL UZAR—
1.duzenlı ve cesıtlı beslenme(et,sut,yumurta,peynır,tereyagı,balık)
2.barfiks ceqme biras katkısı var
3.basketbol,tenis,voleybol w.s 100&10 katkısı olur deneyın…
4.balık urunlerını cok yıyın haftada 2yada 3 kes balık yeyın
5.uyumak
6.evınızde bos bos durdunuz zamanlarda zıplayın bol bol
7.kosmakda boy uzamasına katkıda bulunur,
8.2 ayagınızı acarakda boy uzamasına katkıda bulanabılırsınız…
NOT: Arkadaslar bunları yapmak bıras sıkıntı olcak ama boyunuzun uzaması ıcın yapın dedıklerımı dısınızı bıras sıkın ne demısler calısmayana ekmek yok w.s sızde bos bos durmayın calısın yapın dedıklerımı ve gorceksınız boynuz uzuycak
yorumlara gelıp benım boyum kısa ne yapmalıyım demeyın bu dedıklerımı yapın uzuycakdır, garanti verebilirim…
lehjm
Peki boy uzaması sağlayan ilaç veya vitamin var mı?
Malesef buna cevabımız hayırdır. Ancak boy uzatan hormonlardan söz edebiliriz. Şöyleki bazı hormon yetmezlikleri boy kısalığına yol açar. Bu tür hastalıklara, testesteron ve tiroid hormonu desteği sağlanırsa boyun uzamasına yararı olur. . Boy kısalığına yol açan sebebi bulup büyüme hormonunun eksikliği için uygulanan tedaviyle istenilen boy uzatma hızına ulaşılabilir.
Hatta büyüme hormonu normal değerlerde olsada ( hormon eksikliği yoksa) da yine hormon takviyesiyle boyunuzda 5-6 cm uzama sağlanabilir.
Boy kısalığında alınması gereken önlemle taa çocukluk çağında başlmalıdır..
Sağlıklı beslenen, düzenli spor yapan genç genetik olarak belirlenen boylarını 5-10 cm aşabilir..
KAYNAK: BilimTeknik Dergisi.

Etiketler:

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Sayfa başına git